vineri, 19 februarie 2016

Si alb ramai in necuvant ... doar vis

Loredana Nicoleta Vițelaru










și poate nu-ți mai vine a-mi răspunde
și nici vreun pas a face către noi,
eu te privesc încet printre cuvinte
să nu strivesc ce-a mai rămas în foi.



din zi-ncropesc doar luturi reci de gânduri
și modelez un chip către amurg,
și noaptea o așez încet în rânduri
cu lacrimi din silabele ce curg.



tu taci și te închizi adânc în mine
și pleci, și iar te-ntorci fără să știi
ai vrea să rătăcești prin venele ce-mi sunt de tine pline
și lacrima de amintiri să-mi ștergi de-ar fi.



în zborul tău mă afli doar pe mine
și-n zbor mă duci spre alte lumi, nu știu.
sunt doar o pradă a visului ce-n nopți străine
mă lași prizonieră altui vis să fiu.



se sfarmă șoapte, ecoul lor răsună
pe buze, îmi rămân culori din cer aprins,
le-aduni din ploi ce curg din picături de lună
și viață dai din nou cuvântului din vis.



un clinchet de azur ușor mă răscolește
și-n manuscrisul nopții, în semne îmi răspunzi
îmi desenezi tăcerea, iubirea ce-ți lipsește
și-ntr-un suspin de gheață, în mine te ascunzi.



te-aud când te desprinzi din foile-nvechite
și alb rămâi în necuvant .., doar vis.
un chip de-amurg în rânduri neoprite

te-ntorci, rămâi, dar glasul nu-ti aud, e stins.

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu