luni, 22 februarie 2016

E timpul meu

Violeta Ionescu









Văd timpul printr-o fereastră
Se duce din genele mele
Curge-n laguna albastră
Și pleacă în aripi de stele.



Aș vrea să opresc un minut
În care aș putea să iubesc
Cu forța ce n-am cunoscut
Pământul în care trăiesc.



O lume mai bună ador
Prin versuri o voi sărbători
Căci clipa în care-am să mor
Ca mâine va fi într-un zori.



Voi scrie versul de mâine
Cuvântul pictat mi se-arată
Îmi e și apă și pâine
În vise frumoase mă poartă.



Îmi las iubirea în pagini
Pictată din cerul albastru
Mă-ntorc din nou la origini
În zborul meu spre un astru.



Mă-nalț mereu către soare
În crinolina unor visuri
Și lumea frumoasă-mi pare
Izvorul a noi paradisuri.



Secunda mă cheamă la ea
Cu ramuri de stele m-agață
Mă prinde de talia mea
În dansul luminii prin viață.



E timpul să mai scriu un vers
Culoarea prea mult mă iubește
Cuvântul meu capătă sens

Căci viața din nou îmi zâmbește.



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu