joi, 25 februarie 2016

Liniştea uitării

Daniel Luca









Oftează lacrima ce stinge răsăritul,
Prin flori de ziuă, roua se destramă!
Acum eu ştiu când s-a sfârşit minutul
Şi zările senine te-au căutat cu teamă!



Arăm şi azi cu dor prin sufletele arse...
În ploile de toamnă ne-am deportat iubirea!
Trecutul strânge clipe cu ultimile farse,
Iar zâmbetele-şi plâng dezamăgirea!



Un număr şters şi o adresă fără nume,
Pe-o punte de iluzii ne clătinăm în vânt!
Speranţele sunt condamnate pentru glume,
Iar şoapta vrea să-mi cumpere-un cuvânt!



Închide-ţi cartea tu, când adierea trece,
Mai uită-te la banca pe care-am adormit!
Peronul rătăcirii rămâne veşnic rece,
Iar timpul s-a oprit când pomii-au înverzit!



Hai să rugăm destinul să ne deschid-o lume,
Prin aura divină aripa mea să treacă!
Să ştergem tabla vieţii ascunşi între enigme,
Să văd când floarea viselor se-mbracă!



În liniştea uitării să cânte-un ţărm de mare,
Stăpâni peste apusuri, condorii să îmi spună
Că doar privirea ta înseamnă depărtare ...

Când glasul se aşază pe-o rază de lumină!

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu