sâmbătă, 1 februarie 2014

Îți va fi dor, atât de dor de mine ...


Jurca Marinela Florina





Mă vei căuta, în frunza ruginită,


ce vântu-a smuls-o, din copacul ei !


Mă vei căuta, în roua dimineții,


când dor ție-ți va fi, dor ... de ochii mei !


Mă vei căuta, mereu prin amintire,


cu amintirea-mi, rana-ți vei pansa !


Mă vei căuta, și-ai da arvună zile ...


O clipă să mă ai, din nou în preajma ta !


Mă vei căuta, târziu mă vei căuta ...


Când eu plecată am să fiu !


Mă vei căuta, plângând mă vei striga ...


Dar n-am s-aud, căci va fi prea târziu !


Ai să mă cauți, neobosit prin viață ...


Ai să mă cauți, dar nu mă vei găsi !


Ai să mă cauți, ai să-mi cerșești iubire ...


Și ai să plângi, nu te mai pot iubi !


Ai să mă cauți, într-un trecut uitat ...


În care împreună, noi doi ne-am rătăcit !


Ai să mă cauți, că-ți va fi dor de mine ...


Dar înapoi, eu n-am să mă mai uit !


Îți va fi dor, de clipele cu mine ...


Când noaptea stelele pe cer, le număram !


Îți va fi dor, doar să mă știi cu tine ...


Fiindcă eu te iubeam !


Îți va fi dor, când frunze ruginite ...


De-a mea tristețe, îți va aminti !


Îți va fi dor, atât de dor de mine ...


Când eu ... nu voi mai fi !


Mă vei căuta, când sufletul te doare ...


În tristul meu poem, în el mă vei găsi !


Mă vei căuta, și-n paginile goale ...


Însă de-acol, eu nu îți voi vorbi !


Mă vei căuta, în rândurile scrise ...


Și-n fiecare, tu mă vei găsi !


Mă vei căuta, în lacrimile stinse ...


Dar eu ... nu voi mai fi !

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu