vineri, 22 noiembrie 2013

Eu te iubesc, femeie!


Angelina Nădejde






Cum blânda dimineaţă

Îşi flutură iubirea

Peste copaci în floare,

Cum păsări cântă-n codru

De dragul primăverii,

Eu cânt iubirea-n taină

De dragul tău femeie!

Prin vene-mi curge lavă

Cu muzica dorinţei,

În suflet ard în torţe

Nemuritoare patimi

Şi râd de fericire,

De tine, ochii lacomi.




Eu te iubesc femeie,

Până şi gându-n noapte

Ţi-l mângâi în tăcere

Să nu stârnesc izvoare

Neliniştite-n tine.

Să nu-ţi cuprindă visul

Străine năluciri

Să tulbure fiinţa

Şi-n somn, să mai suspini.

De-ar fi s-o faci vreodată

Să fie doar, de... dor,

Ascuns adânc în suflet,

De mine, până mor.




Eu te iubesc femeie

Ca ploaia cea de vară

Pe care eu, pământ,

Cu sete o aştept,

Să-mi răcoreşti ardoarea

Ce-o am când nu-s cu tine,

Să fericeşti ţărâna,

Din care sunt făcut.

De n-ai fi fost, femeie,

Te-aş fi zidit din mine

Din inimă-scânteie,

Cu lacrimă şi lut,

Dând viaţa mea, tribut.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu