sâmbătă, 23 noiembrie 2013

N-am să privesc napoi



Jurca Marinela Florina






Vroiam să rup tăcerea, ce tot muşcă din noi

Credeam că filmul vieţii, va fii rulat napoi.

M-am înşelat, dar nu mă tem, zâmbesc ...

Voi merge înainte, napoi n-am să privesc.



E oare prea târziu, e poate prea devreme ?

Pe mine fericirea, pe nume să mă cheme ?!

Indiferent ce viaţa, în cale-mi va mai scoate ...

N-am să privesc napoi, voi merge mai departe !



Am mai căzut şi ştiu, cunosc durerea toată

Dar ştiu că am să pot, schimba această soartă.

Ridic ochii la cer, privesc doar înainte ...

Mi-ascult eu inima, căci ştiu că nu mă minte !



Am să găsesc cândva, bucata mea de Rai

Pe-un nor cernit de dor, cu mine poţi să stai.

Vom împărţi şi cerul, ce-i încărcat de ploi ...

Dar eu chiar şi atunci, n-am să privesc napoi.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu