miercuri, 15 octombrie 2014

CÂND TE VĂD...


Gabriel Constantin





Când te văd trecând pe-alee
Mă cuprinde o tristeţe,
De-mi faci inima, femeie,
Să îngheţe.

Chiar de simţi a mea durere,
Inima îţi e de fier,
De mă laşi fără putere
Să mai sper.

Mă ucide nepăsarea
Ce-o arunci din ochii cruzi,
Deşi dulce mi-e cântarea
N-o auzi.

Rătăceşte-o umbră pală
Pe profilul tău divin;
M-aş culca la tine-n poală
Să suspin.

Să-ţi simt lacrima fierbinte
Pe-a mea frunte de poet,
Sau măcar că te mai minte
Un regret.

Dar nu este aşezare
În ce-a fost şi ce mai este
Şi iubirea noastră pare
O poveste.

Care veşnic în prefaţă
Îmi aduce-n suflet moarte,
Căci un zid imens de gheaţă
Ne desparte.

Cum la tine este cheia
Să topeşti acea zidire,
În zadar suflu-n scânteia 

De iubire...














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu