miercuri, 22 octombrie 2014

... cu fluturi mari


Shanti Nilaya





 Eu apartin doar unui pictor; Taina
 -e taina din iubirile hai hui-
 De cand culoare-n vis fara de haina,
 eram...El-visator, in visul lui.

 Si ma facea pe mine gand albastru,
 si se facea pe sine ganditor-
 cu mana ma scria pe alabastru
 si cu privirea-mi desena fior ...

 Sufla ca-n foc subtil, pe inserate
 Ma racorea in apele de dor,
 Si ma calea, sa fiu realitate,
 Ma cobora din for interior;

 Asa purtata de povesti, anume
 Cand pictorul tanjea la vis cu 'noi',
 veneam fiinta ca de alta lume,
 Si m-asezam pictura,... printre foi

 ...Acum, cand chipul invatat aievea
 mi-l stie , tandre linii din penel
 traseaza ...Drumul stiu doar eu, nu plebea:
 eee... drmul dinspre mine, inspre el

 Si vin!... n-as mai veni doar ca pictura..!!!
 -Unesc un camp de cer cu pasii rari
 In ora-n care eu , alintatura,
 Sunt imbracata doar cu fluturi mari;

 Nu se explica-spatiul si nici timpul
 Cum fac deschideri,cum m-aduc , cum plec-
 E doar poveste si-i doar anotimpul
 In care, lucruri sfinte, se petrec !

 Decembrie...Un semineu descheie
 Din frigul noptii sa se vad-un nor
 Cat e de-ajuns din vis sa fiu femeie
 Cat e de-ajuns cu fluturi mari, sa zbor ...

 Ma-nchina si ma cheama...Vad oglinda,
 Si ceasul din perete cum a stat...
 Ma-ntreb, ce sunt in vis, eu...sunt colinda?
 Si... cat e visul de nevinovat ... !


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu