marți, 14 octombrie 2014

Teamă


Dori Lederer






Cred că mi-e teamă de-nceput
 Din teamă de sfârșit.
 Mi-e teamă de Rai de teama căderii din el,
 Mi-e teamă de vară de teama toamnei ce-ar fi venit,
 Mi-e teamă să mă mișc în clopot
 De teama sunetului ce m-ar asurzi.
 Cred că mi-e teamă că la dreapta ar fi altfel
 Și la stânga n-ar fi nicicum,
 Când liniștea de la capătul răspunsului
 Mi-a șoptit că totul se duce pe-același drum
 Pe care a și venit.
 Sau poate nu am intrat in zodia Săgetătorului 
 Cu arcul de argint,
 Sau poate iubesc florile acolo-n câmpii
 Iar asta mă face să mă tem
 Că nu voi mai putea innebuni
 Decât în vise.
 În teama mea...am ascuns foarfecele
 Atât de bine
 Și stelele rămân pe cer neatinse
 Iar mie mi-e teamă că am uitat

 Cum este să le vrei în palmă la tine.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu