vineri, 31 octombrie 2014

Enigma vieții


Fritz Constantin





N-am descifrat încă enigma vieții,
Și poate nici nu o voi face așa curând.
Știu că la întrebări, există doar soluții,
Ce le putem afla chiar simplu, existând.


De îndoieli și zbucium nu mi-e teamă,
Când știu că-n suflet încă sunt curat.
Și știu să lupt cu viața, fără nici o armă,
Chiar de-am căzut, învins nu m-am lăsat.


Noi suntem cei care avem răspunsul,
La atâtea întrebări ce viața le tot pune.
Greșind, nu-nseamnă că tu ești învinsul,
Doar ai răspuns cum ai știut mai bine,


Vă-ntreb pe voi, poate ați găsit soluții ?
Eu cred că-n doi, e mult mai eligibil 
Un cuplu poate învinge chiar și revoluții,
Cu timpul poate să devină invincibil.


De mă-ntrebați, eu n-am nici un răspuns,
Enigmă-i încă pentru mine astă viață.
Dar n-am fugit și nici nu m-am ascuns,
Ea mă lovește zilnic și eu îi fac față.


Nu știu ce mai urmează, ce-o să fie,
Doar am încredere în mine și-n destin.
Și când am să dezleg enigma vieții vie,

Cu voi am s-o împart și-om face un festin.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu