sâmbătă, 11 octombrie 2014

Oamenilor dragi din viaţa mea


Angelina Nădejde




Am trimis inima să-mi caute

iubirile pierdute de ea;

din indiferenţă,

laşitate

sau prea mult orgoliu.

Să-mi cer iertare pentru

neiubire.

Am trimis dupa dimineţile

în care,

nu v-am acoperit cu o rouă

de cuvinte frumoase

le-am lăsat

nespuse,

uscate

pe buzele mele.

Ar fi trebuit să vă spun

mereu

cât de mult vă iubesc

şi că nu pot trăi

fără voi.

Că viaţa mea stă

suspendată

de a voastră

şi depind de dragostea voastră

ca de un drog fără de care

aş intra în

sevraj emoţional.

Am trimis să-mi caute nopţile

în care am adormit

fără să-mi dau seama că pierd

clipe,

trăiri

viaţă;

şi uneori oameni pe care

nu-i voi mai revedea

niciodată...

Am pierdut ocazia

să le pot spune


cât de mult i-am iubit!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu