joi, 23 octombrie 2014

Confesiune...


Constantin Moldovan




Eu n-am urât pe nimeni - niciodată -
Și evident că n-o să-ncep s-o fac;
Nu pot fi rău, deși mi-au pus capac
Destui în viața asta complicată.


Am răspândit în jurul meu iubire,
Mi-am ajutat prietenii, mereu,
Dar mă întreb, când mie-mi este greu,
De ce sunt exilat în amintire?


Am încercat, timid, de-a lungul vieții,
Să dăruiesc sublimul din cuvânt
Și să ridic căzuții la pământ,
Să-i smulg, zâmbind, din brațele tristeții.


Am oferit, cu drag, o-mbrățișare,
Un sfat pentru orice, un gând curat,
Dar când am fost de soartă încercat
Puțini s-au întrebat de ce mă doare.


M-am străduit să fiu, întotdeauna,
Alături de acei ce simt frumos,
De cei ce nu se lasă trași în jos
Când unii declanșează, -n vis, furtuna.


Am mai greșit și eu, greșim cu toții,
Nu sunt nici cel mai drept, nici cel mai sfânt,
Dar cât voi mai umbri acest pământ
N-oi tolera să mă mai prade hoții.


N-o să abdic de la a crede-n bine,
Iar dacă s-o-ntâmpla, cumva, să mor
Să vă gândiți, din când în gând, la mine,

La cel ce-a scris cu roșu de Humor.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu