miercuri, 8 octombrie 2014

MĂ IERTI CĂ NU SUNT ZEU



MIRCEA TRIFU











Nu mi-ai lăsat nici o speranţă să răman,
Am fost în corpul tău un strop de sânge bun,
Te-am mângâiat cu sărutări pe pleoape,
Să doară al meu val, plecând pe ape.

Dar ţi-am lăsat cu aripi o speranţă,
Ascunde-o bine şi ţine-o în viaţă,
Când vei simţi tristeţea că iar vine,
S-o liberezi şi s-o trimiţi la mine.

Mă va găsi în peştera luminii,
Am să mă scutur de tristeţea lumii,
Şi sufletul, cu dragoste fierbinte,
Să-l spăl cu vocea ta ce-o am în minte.

Să vin şi să-mi găsesc din nou culcuşul,
Pe cobza inimii să îţi alin arcuşul,
Şi fericirea să ţi-o scot din ladă,
Să fiu din nou iubito-a ta baladă.

Să te stropesc cu milioane de săruturi,
De mine să nu poţi să te mai scuturi,
Şi să te netezesc de riduri şi de boli,
Să uiţi din a mea vrajă să te scoli.

Acestea sunt doar versuri nu blestem,
N-ai să mă vezi şi n-ai s-auzi cum gem,
De am pe buze gustul de sărat,
Mă ierţi că nu sunt zeu, ci doar bărbat.














































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu