sâmbătă, 11 octombrie 2014

Poveste cu mai mulţi de eu şi ţipăt


Bogdan Al Petcu




nu pot să-ţi spun care cărare duce la zenit sau de ce marea-şi plimbă cântecul în clopot sau în tăcerea trupului căzut
 eu nu-s aici să spun eu nu-s aici să plâng să ţip, ci să iubesc
 să te iubesc cu un cuvânt cu două sau cu un strigăt disperat din patul vieţii mele din patul fără zbor

 stau în spitalul minţii mele şi totu-i decorat în purpuriu şi sânge
 stau în spitalul vieţii mele şi nu primesc pastilă oxigen nimic
 am lacăte pe viaţă pe plămâni
 pe mâini pe ochi

 sunt dictatorul unui suflet răvăşit
 sunt comunismul unei vieţi ce-n zorii vieţii ei s-a deflorat în trup şi suflet
 iar eu încerc a spune că ele-mi sunt la fel
 trupul e secerea care se taie singur ca pe un spic pal amurgit
 ciocanul sufletul şi-mi modelează viaţa mea lăuntric

 eu sunt aici să te urăsc că te-nconjoară lumea
 că te cuprinde viaţa de parcă-i aer şi atât. un aer dens şi-o ceaţă ca voalul de mireasă e-o densitate ca de apă pusă pe văzduh
 e nuntă azi mi-am regăsit şi trup şi suflet, dar am pierdut biserica din mine
 şi ah rămân aici ca să urăsc tăceri secunde dilatate-n limbi de ceas
 şi să iubesc clepsidra obosită întoarsă de la coasă de pe câmp

 rămân aici şi-mi pun pecetea morţii pe obraji
 te-aştept să mă săruţi sa mă iubeşti să mor în tine

 iubito


 oferă-mi un alt trup să-mi vărs sângele meu cel din urmă













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu