miercuri, 8 octombrie 2014

ARD CANDELA IUBIRII SA-TI LUMINEZE CALEA


Loredana Vitelaru Nicoleta





 Se pierd pașii prin frunzele tăcute 
 Cuvintele se-nălța cu adieri de vânt 
 Se sting chemările ce doar în noapte 
 Le auzeam într-una răsunând. 


 Mor vise ce le așteptăm să vina 
 Și se ucid sub pleoape multe lacrimi 
 Într-un decor prea sumbru se adună 
 Și alte vise în care ne-am iubit în pătimi. 


 Ard candelă iubirii să lumineze calea 
 De tu mă strigi și-or rătăci în bezne 
 Cuvintele prea sfinte, a ta chemarea 
 Le-aștept în ceas de noapte cu parfum de frezie. 


 Te-aud strigând, când ochi-mi dorm în gânduri 
 Și tot privesc spre chipul tău departe, 
 Răsuna glasul tău în nenumărate rânduri 
 Și mă trezesc îndată, privirile-s deșarte. 


 Strigă-mă încet, să poți opri și timpul 
 S-adun, până ce zorii se vor trezi din nou 
 Cuvintele și pașii și să-mi trezești și gândul 
 Să văd, s-aud de ești și-mi strigi numele meu. 


 Trezește-mă-n simțiri și ochii mi-i deschide 
 Chiar de-ai venit în grabă și-n umbră te ascunzi 
 Eu te-am strigăt în vise, tu noaptea nu-mi închide 

 Să încropim iubirea, în ea să te afunzi. 


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu