luni, 22 septembrie 2014

Această inimă, care este în mine, dar care este ta ...


Sandu Alrox








Privesc fața ta în întunericul nopții,
poartă în sine mii de boabe de seninătate,
personificate în vântul care mișcă
ușor și dulce lumea din afară ...




Simt respirația ta,
în timp ce totul este liniștit în jur
vieți interioare în nemurire,
căci nimeni și nimic nu poate înlocui ...




Simt sunetul din zâmbetul tău, dragă,
transpune această în inimă care este în mine,
dar care este a ta într-o dimensiune necunoscută,
unde nu există amărăciune sau mânie ...




Trăind draga mea
e ca vizionarea unui spectacol
în acest scenariu creat de tine
ceea ce este viața mea.




Timpul trece și se pare că
trăind, contează chiar mai mult decat
zilele mele cu tine și în timp ce eu nu găsesc
nimic care să ne poate încadra
într-o noapte rece de iarnă să ne încălzească
pentru că infinitul este de a uni inima mea cu a ta

care la urmă, e a ta, sau a mea ...?






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu