luni, 29 septembrie 2014

Prin gânduri


Fritz Constantin








Ce cauți tu acum iar goală,


Prin gândurile mele toate.


N-ai apăsat destul în rană,


Ori n-ai unde dormi la noapte.






Mă strigi cu voce ca de înger,


Dar parcă iadul m-ar striga.


Și de dorință iar mă sting, disper,


Doar un minut de te-aș putea uita.






Prin gânduri, tu îmi răscolești,


Îmi umpli mintea doar de tine.


E țelul tău să mă înnebunești,


Să te hrănești mereu din mine.






Și mintea-mi joacă feste iar,


De parca-ș fi un visător, zălud.


În timp ce tu mă ții parcă pe jar,


Mă mai alini cu câte un sărut.






Și buzele îți ard, mă tot topesc,


M-adorm într-un târziu, ce bine.


Aș vrea să nu mă mai trezesc,



Și gândul să nu-mi fie doar la tine.






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu