duminică, 21 septembrie 2014

PRIN OCHII TĂI, FĂRĂ LUMINĂ


VALY PLUGAR






Prin ochii tăi, fără lumină,
Văd lumea, cum o vezi, doar, tu.
O văd, cu soare şi senină,
Uitându-mă, în jur, cu sufletu.




Poate, luna a ieşit, din norii,grei, de ploaie.
Iar stelele, au răsărit, în nopţile târzii.
E lumea, care-o văd, cu inima vioaie,
Şi care simte, parfum de strugurii, din vii!




Văd o floare, care îşi desface
Petalele, prin ochii tăi.
Şi ştiu că ţie îţi va place,
S-o simt la fel, cu ochii mei!




Mă-ntrebi, de soarele-i pe cer.
Pământul, de-i plin de lumină!
Ai vise, ce nicicând nu pier,
Şi-ţi doreşti,ca viaţa să le ţină.




De funia, zâmbetului, te leagă,
Dragostea, prin ochii mei.
Tu simţi, vibrând, că lumea-ntreagă,
E parfumul, florilor de tei!




Pe drumul vieţii, de păcat.
Tu, vezi doar raiul luminos!
Zâmbeşti, dar scoţi şi un oftat,

Că ochii mei, îţi spun ce e frumos!























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu