joi, 25 septembrie 2014

De ce...


Lili C. Bernini






Nu ai nimic să-mi spui
Dar treci mereu pe strada mea
De ce surâzi când ştii prea bine
Că eu vreau sărutarea ta.
De ce când treci,ţi-arunci privirea
Tresari,şi tot te înroşeşti
De ce te minţi mereu pe tine
De ce nu-mi spui că mă iubeşti.
De ce agiţi sufletul meu
Când ştii că inima mea bate
Tresare doar de dorul tău.
De noptile uitate.
De ce îmi baţi mereu în poartă
Sperând că voi ieşi din nou
În ziua-n care ai plecat
Tu mi-ai lăsat un mare gol.
Şi dacă n-ai nimic să-mi spui
Te rog să pleci departe
Nu vreau să simţi iubirea mea
Ce încă se mai zbate..
Nu plînge că te-am dat uitări
Nu asta-a fost dorinţa ta?
Păcatul meu, a fost iubirea
Dar pentru tine nu conta.
Zadarnic vrei să întorci timpul
Căci soarta a fost să fie aşa
Tu să-ţi doreşti o nouă viaţă
Iar eu să plîng iubirea ta.




Încep să uit....şi nu mai doare,
Aşa cum a durut cândva
Tu ai murit învins... de nepăsarea mea.
Ridici privirea şi-mi zâmbeşti
Mă întrebi..unde-am pierdut iubirea

Ce n-ai ştiut s-o preţuieşti.























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu