duminică, 21 septembrie 2014

Mai mult, mai des ... a ta


Shanti Nilaya






... Si daca n-ai sa vii, iubite
iti zic sa stii: n-am sa fac caz
Iti stau de pe acum cuminte
La gandul ca-mi va fi necaz,
sa nu ma vezi! ... Sa nu pot dara,
cu flori de trandafir sa-ti pun,
Pe obiceiul tau de seara,
Concert de pian, pt parfum ...




Esente pale volatile,
Plecari de vis din trupul meu
Tarziu, ca umbra credincioasa
Ca ruga catre Dumnezeu,
ti-or aminti de paradoxuri
-pe chip paloare ca de crin-
Desi-s cuminte, nazuroasa
Ades prea mandra, ma inclin ...




Dar uite, nu-mi deschizi azi usa!
...Pianul tace incordat,
in curba lui ascund tristete-
lucruri in jur se sterg ciudat,
si-ncerc sa ies din colivie
-a mea, a ta ... ah, sa-mi respiri
Din palma-ntinsa cu petale
Cohortele de trandafiri




Visez si visul lung imi pare
Ce-i nasterea? ... fara pacat,
tisnire de scantei divine
frantura ca de gand curat
din Infinit catre materii ...
Manati de legile prea vechi,
Doi poli impinsi pe timpul serii
In cautare de perechi!




Revin, mi-e camera prea rece
Privesc de asteptare-n jur,
Cum lucrul vietii se petrece
si-n toate-si face iar contur.
Ma las subtila si usoara
Adusa-n dans pe varfuri, stii?
In seara asta-s o petala
Chia daca nu ma vezi, ... nu vii




...De flori atinsa imi e mana
ma hotarasc sa-ti cant acum,
Sa-ti pun pe obiceiul serii
concert de pian ... pentru parfum
Si fie darul pretul clipei
-avara sunt de e asa-
Mai scumpa sa ma dau dorintei

De-a fi mai mult, mai des ... a ta !























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu