vineri, 19 septembrie 2014

O lacrimă din ochii verzi


Mihăiţă Macoveanu



 

Mi-aduc aminte cum zâmbeai
Şi cât de fericit erai
Nu înţeleg cum am ajuns
Să nu avem nici un răspuns.


Tu ai plecat, eu am rămas,
Tu m-ai lăsat,eu nu te las...
Rămân cu amintiri o mie
Şi cu o clipă de magie.


Adorm cu perna ta în braţe,
Visând la clipele frumoase,
Când ne priveam ca doi copii,
Îndrăgostiţi ca-n prima zi.


Vor trece, poate ani de zile,
Doar cu parfumul de la tine,
Şi n-ai să vii, ca să îmi ştergi
O lacrimă din ochii verzi.


Nu am curajul să te sun,
Dar am atâtea să îţi spun
Nu înţeleg cu ce-am greşit,
Tu nici nu ştii cât te-am iubit.


Mi-e dor de tot ce am avut,
Singura plang, că te-am pierdut,
Te-ai depărtat treptat de mine,
Mi-e dor de noi, mi-e dor de tine!


Mă sarutai, te sărutam...
Atât de fericiţi eram!
Pe chipul tău găseam mereu,
O lacrimă de dorul meu.


Nu îţi voi cere să iubeşti,
Doar, nu e cu putinţă,
Ca inimii să-i porunceşti,
A mea dorinţă.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu