luni, 15 septembrie 2014

Printre paranormal și ireal


Sandu Alrox







În ceața de acasă


M-am pierdut de aproximativ o lună


M-am dus într-un pârâu


M-am dus într-un mod surprinzător


M-am plimbat zile și zile


M-am plimbat cu genunchii umflați


Am ajuns la depărtări


am ajuns după o lună


am întâlnit un pic de lumină


am întâlnit un peisaj neașteptat


care, cu toate acestea, la scurt timp după. S-a volatilizat


revenind într-o lume suprarealistă


toata umeda, într-o ploaie torențială


care m-a lovit în minte


am mers pe jos o lună


am mers pe jos până la departe


m-am pierdut în câmpii


m-am pierdut în zăpadă


apoi se deschide un peisaj fără margini


am ajuns la răsărit


zâmbesc la o noua întâlnire


zâmbesc la lumea întreagă


fug, fug


printr-un râu în inundații


și hai hui



mă întorc în viață.























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu