luni, 6 octombrie 2014

Amintiri despre mâine


Liliana Trif








Să nu mai plângi, iubito, că lacrimile tale
Sunt diamante, rare, furate de vestale
Din templul dimineţii, să-ţi împletească părul
În nopţile albastre când cauţi adevărul.”




Aşa-mi spuneai aseară când ochii mari, uimiţi,
Te căutau departe, c-o lacrimă tiviţi...
De mână doar tristeţea mă ţine şi-nțeleg
Că lipsa ta mă doare... Tu, oare, eşti întreg?




Vezi, lacrimile astea-mi sunt martori nefireşti
Că-n fiinţa mea plăpândă doar tu poţi să zideşti
Un templu pentru astăzi şi aripi pentru zbor,
Noi ne-amintim ambiguu acelaşi viitor.




Să nu mai plângi, iubito, că lacrimile tale
Însângerează cerul şi-apoi, printre petale
De flori imaculate ce caută lumina

Ajung până la mine, rănindu-mi rădăcina.”
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu