duminică, 29 septembrie 2013

Câte lacrimi port în mine


Luiza-Adriana Grama 




De-aş strânge câte lacrimi vărs în mine
M-aş face, Doamne, râu până la cer,
Dar ca să plâng, sunt nopţile puţine
Şi în continuu vămile mă cer.

Şi fiecare noapte-i câte-o vamă
Şi fiecare zi devine vers
Port primăveri în gând, şi-n suflet toamnă,
Şi, Doamne, te întreb, mai am de mers?

De-aş plânge câte lacrimi mă îneacă
Aş fi ocean la porţile cereşti,
Căci ruga mea tot către tine pleacă
Şi eşti aici...şi ce departe eşti!...

Şi valul vieţii uneori mă-nclină
Pe cer îmi stau norii cenuşii,
Nu sunt nici pură şi nu am nici vină
Şi eşti plecat, şi ai uitat să vii.

De-aş plânge câte lacrimi port în mine
M-aş face, Doamne, un potop etern
Dar ca să plâng mi-s clipele puţine
Şi ca prin sită zi de zi mă cern.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu