miercuri, 25 septembrie 2013

ÎN PORTUL IUBIRII


Popa Ines Vanda




Am să te-aștept în portul iubirilor eterne
Și-am să respir prin valuri izbite de catarg
Tăcerea fără vină coralii o vor cerne,
Iar glasuri de sirene te vor chema din larg.


Sub aripă de înger mă porți precum o perlă
Și mă răpești în taină din vise neculese,
Sunt prinse-n horă clipe, ce șușotesc în turlă,
Dantele de speranță un pescăruș ne țese.


O mângâiere blândă de briză trecătoare
Va împlini dorința secundelor de ieri,
Va ațipi destinul pe-o plajă la-ntâmplare,
Ne vom zâmbi prin alge ca vechii corăbieri.


Într-un sărut vom strânge tot dorul de iubire
Și-ntr-un castel de vise vom naviga pe mare,
Un licurici drept martor, străjer la întâlnire
Va ancora în portul clepsidrelor de sare.


Iar fiecare clipă în catifea-mbrăcată
Ne va fi scrisă-n stele așa cum ne-am promis,
Într-un ținut nostalgic o scoică alintată,
Ne va uni cu valul iubirilor din vis.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu