vineri, 13 septembrie 2013

Sunt gandul tau


Cecilia Bejan




 Mi-ai pus imaginea-ntr-o carte,
ma vizitezi din cand in cand.
 Ai pus cu mine dorurile toate,
iar langa mine-ai asezat un gand.

 Sunt gandul tau din vis de noapte,
  sunt fraza-n care o repeti
si te aud cu blande soapte,
  cum imi rostesti ca ma iubesti.

 De multe ori buzele tale,
  peste imagine le-asezi
sunt doua raze, chiar din soare,
  si-un zambet cald imi desenezi.

 Te simt si eu noaptea in vis,
  cu rasuflarea ta cea calda
vii sa ma iei in paradis,
  unde nu-i nimeni sa ne vada.

 Din nopti cu stele ai cules,
sclipiri sa mi le-asezi in vers.
 Iar de la soare mi-ai adus,
un rasarit si un apus...







2 comentarii:

  1. multumesc! surprizele tale imi plac iti multumesc pentru rabdarea pe care o ai! apreciez foarte mult efortul tau si asa cum imi spuneai, surprizele imi plac, intotdeaunami-au placut...iti doresc weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din nopti cu stele ai cules,
    sclipiri sa mi le-asezi in vers.
    Iar de la soare mi-ai adus,
    un rasarit si un apus... FRUMOS!

    RăspundețiȘtergere