joi, 19 septembrie 2013

Geneză


Petre Violeta




Ascunde-mă în tine să nu mă văd prea goală
Şi prinde-mă de cerul din inima-ţi curată
E-acolo un albastru din clipa mea fatală
În care mi-am pierdut identitatea toată


Şi lasă-mă să fac ceva schimbări prin tine
M-oi ghemui cuminte în ruga mea spre seară
În locul coastei-lipsă găsi-voi ploi din mine
Când ne-am iubit obraznic în Eden prima oară


În amalgam de vise ce se-mpletesc spasmodic
Când îmi atingi piciorul ieşit de sub veşmânt
Îmi prinzi în braţe visul plăcerilor , metodic
Când sevele astrale le-arunci cu jurământ


Nimic nu se mai vede în supa milenară
Tăcerile-şi vorbesc prin semnele virgine
De-atâta reverie încerc să fug afară
Dar tu mă prinzi de cerul păcatului cu tine


Plutim apoteotic prin timpul fără nume
Cu laurii pe frunte şi-un germene fecund
Noi suntem începutul iubirilor postume
Trăind în cercul nostru ce nu mai e rotund







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu