luni, 21 octombrie 2013

Am plâns aceeaşi lacrimă amândoi ...



Bunget Marin





Tu ai plecat, dar eşti aici cu mine,

Să-ndeplinim destinului cuvânt...

În rostul scris al legilor divine

Nu poţi desprinde cerul de pământ.



Ne-a fost sortită o singură lumină,

Un singur cer, un soare şi-un pământ,

Un singur Eden ne va fi grădină

Şi viaţă doar un singur legământ.



Am fost legaţi de-o singură chemare,

Un singur rost şi-un singur adevăr.

Cum poate trece timpul în uitare,

Când am crescut aceleaşi flori de măr?



Acelaşi gând l-am prefăcut în şoapte,

Acelaşi dor iubirea ne-a cuprins,

Am străbătut aceeaşi zi şi noapte

Şi-aceleaşi timpuri tâmplele ne-au nins.



Acelaşi vis l-am rătăcit prin stele,

Cu-acelaşi pas am străbătut nevoi,

În zilele cu nor şi clipe grele

Am plâns aceeaşi lacrimă amândoi.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu