marți, 15 octombrie 2013

E vina ta, că nu te mai iubesc


Jurca Marinela Florina




Să nu mă-ntrebi de ce-mi plâng oare ochii

Şi nici de ce, uitării azi te dau.

Nu te mai chinui din nou să te apropii

La pieptul tău, eu nu mai vreau să stau.


Ai împărţit mereu iubirea noastră

În clipele cu mine, în clipele cu ea.

Eu mi-am închis, a inimii fereastră

Şi nu mi te mai vreau, deloc în viaţa mea.


N-ai înţeles cât doare o trădare

Erai iubit de mine ... erai iubit de ea.

Mă cuprindeai la piept, o dulce-mbrătisare

Dar n-ai ştiut o clipă, că suflet, mă durea.


Şi ai rămas singur, să îţi plângi iubirea ...

Să nu te-aştepţi vreo vorbă să-ţi rostesc.

Nici când eu n-am să pot să-ţi iert trădarea ...

Doar tu esti vinovat, că nu te mai iubesc.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu