vineri, 11 octombrie 2013

Ma simt o umbra

Cecilia Bejan




sa fiu o floare roz-as vrea

sa infloresc in calea ta

sa-ti port surisul eu in dar

sa ma iubesti o clipa doar...

sa fac din cer 'norat senin

de suflet fericirea sa-ti anin

si mindru soare l-as ruga

sa-ti incalzesca inima...

de cind te-ai dus in paradis

mi-apari doar noptile in vis

iar dimineata ma trezesc

singura si inebunesc...

iar viata-i goala si pustie

si vintul parca tot adie

si zilele-s parca mai lungi

vrei tu tristetea sa mi-alungi?

intind o mina sa te-ating

dar tu nu esti, si-ncep sa pling

mi-e sufletul 'necat in lacrimi

si inima-mi legata-n lanturi

si o durere ma rapune

caci singura ma sint pe lume...

oh! cit as vrea sa te te mai strang,

dar tu nu esti si ma tot fring

in viata asta, nu mai stiu ce sunt

o umbra ratacind aievea pe pamant...







Un comentariu: