luni, 2 februarie 2015

Porcăială Vanghelie – Ghiţă la B1tv (I)


Florin Budescu






Porcăială de zile mari între Marian Vanghelie şi Sebastian Ghiţă la B1 TV. 

Aveţi mai jos transcriptul cu această porcăială.


Dar ce înţelegem din ea: ce se petrecea înainte în interiorul PSD acum se vede la lumina zilei. Dacă noi alegem pe cineva sau ceva, vreo formaţiune politică, cumva, undeva, din toată această porcăială? Nu, nimic nu e de ales, e de aruncat la groapa de gunoi a istoriei.


Ghiţă: 
Dacă în ţara asta credeţi că ne vom întoarce la situaţia la care acest domn Vanghelie ajunge să facă şi să desfacă guverne şi partide, să întoarcă majorităţi şi să vândă şi să cumpere oameni, vă înşelaţi (…) Eu nu vreau să-i reproşez nimic dlui Vanghelie. Le reproşez sincer tuturor oamenilor care s-au lăsat păcăliţi de acest om că au făcut-o. Şi doresc sincer să nu se mai lase nimeni păcălit de dl Vanghelie.

Vanghelie: 
Eu când eram şef în acest partid, dl Ghiţă dormea pe la uşile partidului.

Ghiţă: 
Dle Vanghelie, şef e un tip de bucătar, haideţi s-o mai lăsăm cu şefia, poate aţi fost ales ceva în partid, şef nu poate să fie chiar aşa oricine.

Vanghelie: 
În acelaşi timp, dl Ghiţă umbla la alte partide şi stătea şi pe la uşile celorlati şi a încercat şi a făcut afaceri cu marea majoritate care au condus România timp de 20 de ani

Ghiţă: 
Şi propuneţi să fim toţi în comunism sau… n-avem voie să facem afaceri în ţara asta?


Victor Ponta a falsificat Congresul PSD



Vanghelie: 
Dl Ghiţă nu ajungea nici măcar să se viseze consilier local dacă nu era Victor Ponta care să ajungă preşedinte al partidului şi să falsifice Congresul cum l-au falsificat. Ai falsificat, dle Ghiţă, Congresul, ai falsificat voturile la Congres? Răspunde-mi.

Ghiţă: 
Oamenii din ţară care s-au opus mafiei generate de dvs., aranjamentelor dvs. cu Cătălin Voicu şi tuturor hoţiilor dvs. n-au fost cu o părere falsificată, aşa au crezut ei.

Vanghelie: 
Tu vorbeşti de mafie, nu ţi-e ruşine? Tu vorbeşti de mafie, când tot sistemul IT este distrus în România, că vii şi falsifici caietele de sarcini din timpul jocului? Tu vorbeşti, că ţi-ai pus oamenii de la Asesoft în tot ce înseamnă fonduri europene? Tu crezi că nu vei răspunde, că vei putea să fii la infinit cu Victor Ponta?

(…)
Vanghelie: 
Devin revoltat când spui cuvinte atât de mari şi ştim amândoi foarte bine ce se întâmplă în Guvern, ştim amândoi foarte bine, că ne întâlneam pe acolo pe la Victor, cum ai stabilit şi cum ai pus toate…

Ghiţă: 
Nu, dle Vanghelie, noi doi nu ştim şi nu vom şti niciodată nimic, am fost şi vom fi tot timpul în poziţii diferite.

Vanghelie: 
Nu, tu n-o să fii niciodată în poziţie cu mine, indiferent de ce bani faci tu şi indiferent de ce furi tu astăzi, înţelegi? La tine timpul este limitat, să ştii.

Ghiţă: 
Limitat sau nelimitat, dle Vanghelie, atât cât timp am, nu voi fi niciodată în aceeaşi tabără şi în aceeaşi poziţie cu dvs.

Vanghelie: 
Dar nici nu te caută nimeni, ai simţit vreodată că te caut eu? M-ai sunat cu patru zile înainte de alegeri să mă rogi să vă ajut. M-ai sunat cu patru zile înainte? Să văd dacă recunoşti.


Ai făcut bătături de cât ai dormit la uşa lui Geoană



Vanghelie: 
Ai dormit la uşă la dl. Geoană, ai făcut bătături de cât ai dormit la uşă la dl Geoană.

Ghiţă: 
Nu am dormit niciodată la uşă la dl. Geoană.

Vanghelie: 
Dacă dl. Geoană nu era aşa intelectual cum este şi s-ar fi ocupat de Congres ca lumea, nu aţi fi putut nici tu, nici Ponta să câştigaţi în viaţa voastră.

Ghiţă: 
Îl stimez şi îl respect pe dl. Geoană şi am o relaţie bună cu dânsul, nu înţeleg ce caută într-o relaţie cu dvs. şi nu cred că ţara asta va ajunge din nou pe mâna dvs.

Vanghelie: 
Eu nu îl respect pe Victor şi eu ştiu ce caută în relaţie cu dvs, că vă potriviţi de minune.

Ghiţă: 
Activitatea comisiei SRI din Parlament constă în verificarea legalităţii activităţii serviciului…

Vanghelie: 
Dom’le, ăsta trage pe nas, pe cuvântul meu.

Ghiţă: 
Noi nu intervenim în activitatea SRI, noi doar verificăm ca legea să fie respectată de această instituţie. Atunci când noi, cei din Parlament, înţelegem nevoile acestei instituţii, atunci trebuie să o spunem. Noi funcţionăm şi ca o interfaţă între partide şi această instituţie specială, sensibilă.

Vanghelie: 
Eu nu înţeleg, dvs. înţelegeţi ce vorbeşte? Vorbeşte din alt film. Dle., dumneata eşti preşedintele comisiei şi nu ştiu eu cumva?

Ghiţă: 
Nu, sunt un membru al acestei comisii.

Vanghelie: 
Şi te-ai simţit dumneata aşa, ca simplu membru agitator, să fii cel care aperi drepturile omului? N-ai vorbit la obiect şi n-am înţeles ce-ai spus.

Ghiţă: 
Eu vă vorbesc cu dvs, de vreme ce n-am făcut facultatea împreună, ar fi bine să încercăm să ne respectăm.

Vanghelie: 
Ce facultate aţi făcut, dle. Ghiţă?

Ghiţă: 
Am făcut Universitatea petrol şi gaze, Facultatea de litere şi ştiinţe, secţia management.

Vanghelie: 
Ştiţi câte diplome din astea ca ale dvs puteam să am?

Ghiţă: 
Nu ştiu, eu am făcut facultate la universitate de stat şi nu împărtăşim aceleaşi valori, eu nu îmi cumpăr diplomele cum spuneţi dvs.

Vanghelie: 
Dle, ştiţi ce a spus Maxim Gorki despre cei cu studii ca dvs? Şi de ce s-a retras de la facultate?

Ghiţă: 
Nu ştiu, daţi-mi voie să vă spun că nu ştiu să citez din Maxim Gorki.

Vanghelie: 
S-a retras de la facultate pentru că a vrut să intre în facultatea reală şi a vrut să-şi dea examenul în viaţa de zi cu zi, ca să ştiţi.

Ghiţă: 
Am înţeles, un fel de şcoala lui Dinamo. Credeam că o să-mi povestiţi despre Bill Gates, că aş fi înţeles.

Vanghelie: 
Bill Gates… Dvs. mai aveţi multe…



va urma





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu