sâmbătă, 8 august 2015

Vechiul pod


Gina Zaharia







Cad zvonuri împletite-n primăvară,
Se-nvârt în rime ca-ntr-un carusel,
Au răsărit dintr-un atlas de seară
Și duc pe brațe-un continent de zel.



Și m-am trezit cu somnul prins în tine.
Străină sunt azi într-un lan bogat,
Merg printre spini, dar parcă-mi este bine,
(Un curcubeu se-ntinde la pictat).



Prin ochii mei trec maluri cardinale,
Iar orice pod e-un munte mergător,
Cu valuri din oceane muzicale
Și faguri dintr-un suflet roditor.



Am ridicat cetăți fără hotare,
Vom pune paznici niște hoți de treabă,
Un fel de spiriduși din calendare;
Dar ce-ți spun eu? Tu inima-ți întreabă



Și vei afla c-am inventat un soare
Din amăgiri cu iz de Polul Nord;
De-l voi preface-n fir de sărbătoare,

Îmi vei aduce vechiul nostru pod?















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu