miercuri, 5 noiembrie 2014

Acum...



Sandu Cătinean







Acum, hulubii-au adormit
În foi tihnite de porumbi
Iar bruma-n vi s-a pogorât
Ca norii grei, de plumbi...


Mă adâncesc mai mult în vis
Cărările mă duc spre vale
Al nopţii crai privesc oftând
Ce mult aş vrea, să-mi ieşi în cale...


Din spuza nopţii-un căprior
Se uită trist, cum trece luna
Ce mult mai e de când iubeam
Mai stau puţin, că mi-e tot una...


Că de-oi pieri pe-aici, prin brazi
Cu chipul tău, icoana sfântă
De vei veni, nu vei găsi
Decât pe deal, o simpla criptă...


De vrei sa faci ceva frumos
Priveşte noaptea, lung, la stele
Iar pe mormânt, la capul meu
Adu-mi un pumn de albastrele...


E floarea care m-a iubit
De mic, din frageda-mi juneţe
E dorul meu ce mă-nsoţea
În clipe grele de tristeţe...


Si-apoi asculta şoapte reci
Cum eu, din cripta-ntunecată
Ţi-oi mulţumi că ai venit
Iubito scumpă... adorată...


Întinde mâna-ncetişor
Pe piatra rece şi uscată
Că-aş vrea să simt ce am iubit
Chiar şi pe lumea cealaltă...













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu