duminică, 2 noiembrie 2014

Dacă mâine



Lili C. Bernini








 Şi de s-ar întâmplă să vii chiar mîine
 Am să culeg un camp cu flori,
 Voi fi mireasă ta şi pentru tine, eu mă voi găti,
 Să simţi că-s primăvară ta şi nici un anotimp
 Nici o furtună nu ne mai poate despărţii.



 Te aştept cu braţele deschise, să te cuprind şi să-ţi sărut
 Întreagă fiinţă, ce în vise, mă tulbură atât de mult.
 Şi roagă-mă să nu mă opresc, să-ţi dau ce simt,
 Să-ţi dau ce vrei să-ţi dau un strop de nemurire,
 Să uiţi de toţi, să uiţi de ... anii grei.



 Privesc în zarea cea albastră, gândindu-mă la tine
 Şi mă întreb, mereu dacă îţi este ... bine,
 Dacă ţie dor ... de mine, dacă mă vrei acolo langă tine.
 Şi toate aceste gânduri, ce-mi rătăcesc prin minte,
 Mă fac să te doresc, dă-mi doar atât ... două cuvinte.



 Aş vrea să pot zbura spre tine, privindu-te măcar o dată,
 Şi să te strâng la pietul meu, să-ţi dau iubirea mea curată
 Să-ţi dau ce ai pierdut odată ... lăsându-ţi viaţă-n durerata.
 Dar ştiu că va venii o zi, când vei venii, şi-ţi vei dorii
 Să nu mai pleci, să stai aici, şi să uităm de toţi pe veci.



 Dar nu-ţi promit că îţi voi da, tot cerul plin cu stele
 Ci doar o stea, e steaua mea, îţi va călăuzii paşii 
 În zilele mai grele ... nu îţi promit nici soarele,
 Ce arde sus pe cer, ci doar zile-n însorite
 În care tu ai încetat de mult să speri.



 Nu îţi promit nimic, din ce nu îţi pot da
 Va fi sufletul meu, doar el te va ghida, să simţi iubirea
 Ce bate acum din nou la poartă ta.
 Şi pînă vei venii, îţi las că amintire, sufletul meu
 Ce-n fiecare zi şi noapte te striga in şoapte de iubire.



 Îţi las iubirea mea sperând s-o preţuieşti,
 Să-ţi de-a doar zile bune, să simţi doar că trăieşti,
 Şi nu-ţi cerşesc iubire, şi nu îţi cerşesc nimic
 Vreau doar să fi aici ... vreau doar să-ţi mulţumesc
 Că mai ales pe mine ... să fiu mireasă ta ... să te iubesc













Un comentariu: