sâmbătă, 8 noiembrie 2014

MOLAR DE MINTE



George Safir






motto: 
e o scenă dezolantă,
iubita s-o ai amantă!
dar, cum prea multe nu putem,
visăm, în draci, s-avem... harem!
   

 frumoasa mea şi tristă doamnă,
 regret acum că este toamnă.
 se-așează bruma prin cuvinte,
 și nu mai pot să te alinte.


 frumoasa mea şi tristă doamnă,
 când te-am pierdut era tot toamnă.
 și câte lacrimi, jurăminte…
 îți mai aduci, și tu, aminte?


 am cunoscut mai multe fete:
 roșcate, blonde şi brunete.
 dar, dintre toate, știi prea bine,
 te-am iubit numai pe tine.


 și parcă mă apuc-o toană,
 frumoasa mea şi tristă doamnă!
 ieri, de gura lumii m-am ferit,
 azi, te-aş fi iubit nestingherit.


 iubita mea de dinainte,
 îmi creşte un molar de minte.
 mă ceartă viaţa, reclamantă:
 ”iubeşte-o, chiar şi ca amantă!”


 o, Doamne, tu le ştii pe toate!
 cum pot iubi eu, fără acte?
 putea-i să-mi dai, ca un părinte,
 când trebuia, molar de minte! 


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu