vineri, 21 noiembrie 2014

Nu trebuia



Rodica Buzdugan







să te bucuri de frumusețea trăirilor tale
spuneai,
calm cum numai tu știai s-o faci
și-mi sărutai fruntea frământată
de îndoieli,
eu de aici voi fi mereu treaz
pe perna
nesomnului nostru ajuns la maturitatea
cunoașterii,
unde amândoi am greșit drumul.
tu,
crezând că poți da viață
a ceea ce viața a decis să ia,
eu,
neștiind să văd ceea ce
am creeat
și sădit în sufletul tău mare
cât poarta cerului...
(sunt doar cuvinte spune o voce
ascunsă dincolo de oglinda
bârfitoare,
nu te trezi din amnezie
nu poți face asta
nu azi,
nu acum trebuie să-ți amintești...)
da
sunt doar cuvinte scrise cu răbdare,
încredere
sădită pe fiecare zi
rămasă,
în așteptarea altor și altor cuvinte
care,
nu s-au născut niciodată
pe buzele altui destin...
de aceea,
sunt spânzurată pe peretele
singurătății amânate
de la an la an...
dincolo de cuvinte
stă iubire
curgând
în lacrima asta mare
cât poarta
cerului.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu