marți, 4 noiembrie 2014

STARE DE VIS



Graur Valentina






Afară-i cald, cresc meri cu iz tomnatic,
O rază-și sfarmă lancea în pridvor
Și-un cor de greieri cântă-n ton văratic,
Un Aleluia binefăcător.

Sub streașina de somn a pernei mele,
Un gând își corcolește-un pui de vis
Și toate cele bune-s lângă rele,
Pe două căi – de abis și paradis.

Cad într-o lume ce nu-mi aparține
Și fug să scap în somn de al meu vis,
Cad zidurile Troiei peste mine,
Salvare-mi cer Elena și Paris.

Sunt ca o răstignită-n crucea vremii,
S-ajut aș vrea, dar timpii nu-mi permit,
Să scot iubirea din hăul cruzimii,
Sau să o schimb cumva într-un alt mit.

Să scot aș vrea iubirea din războaie,
Deși istoria o confirmă, ca pe-un dat,
Când dragostea decade în bătaie,
Având în centru o femeie și-un bărbat.

Dar am noroc că visul mi se curmă,
Și zorile mă mângâie ușor,
Încep să caut iarăși a ta urmă,
Și numele-ți rostesc încetișor.

Tot uit mereu că nu ești lângă mine,
Ești pe lumini de secol veghetor,
Eu cânt mereu, gândindu-mă la tine,
Un Aleluia binefăcător.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu