joi, 20 noiembrie 2014

... chitarii tale



Shanti Nilaya






 Cum sa te uit ? mai stiu cararea
 Pe unde serile umblam-
 Ducea spre munte, ... acolo marea
 Uneste varfurile-n ram,

 de nori si de albastre soapte!
 Purtai in spate-un sol major,
 Pe coarde de chitara...Poate,
 un pizzicato, un si bemol...

 Concerte pt nopti de vara,
 ... cum sa te uit cand imi cantai?
 Cu greierii iesiti pe-afara,
 Din Luna rasarind a rai,

 Cum sa te uit cand viata toata
 Tu mi-o strangeai ca intr-un geam
 cu stele strecurate-n soarta?
 Sclipiri pe care le cantam...;

 Da, ne gaseau departe zorii,
 Nisipuri in castel ziceau
 povestea noastra...Meteorii,
 Despre Iubire ne vorbeau

 Ori alte dati,cand glasu-ti magic
 Pe versul meu se alinta,
 Ne daruiam maha maithunei
 Pe marea Sa...de catifea.

 Cum sa te uit, vezi? niciodata
 O alta melodie-n zori,
 Nu m-o trezi mai mult mirata
 Ca pragului nu-mi pui scrisori 

 Si azi si maine peste spatii,
 Aceleasi coarde le vibrez-
 Cu gandul meu, ritmat de gratii,
 Chitarii tale, ii dansez...












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu