luni, 24 noiembrie 2014

CHEMĂRI FĂRĂ GLAS



DANIEL LUCA






 M-am strecurat în a ta inimă, aseară 
 Şi n-am ştiut că te-ai îndrăgostit! 
 Nu m-am gândit că-n astă primăvară, 
 O să mă pierd în ale tale amintiri, vrăjit!


 Şi cum să îţi spun că nu-mi eşti dragă! 
 Când treci cu mângâieri peste destin, 
 Tu chinuieşti o inimă, ce nu ştie s-aleagă 
 Iar eu azi, nu mai ştiu nici cui să aparţin! 


 Nu-mi iau nici dreptul să-ţi mărturisesc,
 Căci gândurile mi-au plecat pe-o mare! 
 Nu pot să-ţi spun la întâmplare-un ,,Te iubesc!” 
 Iubirea nu-i un joc,... nu-i o-ntâmplare!


 Tu împleteşti cuvintele şi le aşezi tăcută, 
 Eu te aştept şi-aş vrea să fim la porţi de început! 
 Pentru o clipă, fugi cu al meu gând ce nu ascultă 
 Şi te întreb:,,De ce iubeşti un om necunoscut?”


 Te superi şi mă laşi să cred mereu 
 Că eu sunt vinovat de cele întâmplate! 
 Nu mă ascund după culorile acestui curcubeu 
 Ce l-a spălat o ploaie de-a zilelor păcate!


 Poate nu ştii că-n valuri am pierdut speranţa 
 Şi-o mare îmi va şterge repede numele scris, 
 Pe-o plajă, vântul rece îmi înfioară toată viaţa, 
 Mă iartă, dragă mea, de toate câte am promis!


 Tu să mă cerţi şi azi şi mâine şi întotdeauna, 
 Aşa voi şti că nu am să te mint vreodată! 
 Am să mă rog în fiecare zi să vină iar furtuna 
 Și să-nţelegi că nu mai poate fi nimic, ca prima dată!


 Alungă-mă sau ţine-mă să cadă lacrima-ntre noi, 
 Nu mai vorbi, ai să trezeşti tăcerea ce ne-a îmbrăţişat! 
 Ne risipim în vise nedorite, atâta de străini şi goi, 
 Printre priviri se-aşază iar ecoul acestui trist oftat!


 Se-aprinde iar lumina la fereastra ta şi-aş vrea 
 Să nu mă mai priveşti pentru că singur am rămas! 
 Tu ai să fugi de-acum mereu din calea mea 
 Şi-atunci, vom risipi chemările, ... fără de glas!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu