miercuri, 26 noiembrie 2014

Adevărul despre îngeri



Liliana Trif







"Iubirea înseamnă a fi doi şi a nu fi decât unul. Un bărbat şi o femeie ce se topesc într-un înger." Victor Hugo


Adevărul despre îngeri este că iubesc şi-atât,
Fără să mai cântărească cine merită... sau cât...


Adevărul despre oameni este că iubesc bizar
Aşezând cuvântul "dacă" pe un taler de cântar.


Eu iubesc îngăduinţa celui care stă-n genunchi
Să adune flori de piatră şi legându-le mănunchi,


Le aşează lângă tâmpla unui vis netulburat,
Către Cer ridică ochii, nu se teme de păcat.


Nu mă judeca, iubite, dacă uneori mai sânger
Tu dizolvă-te în mine şi-amândoi vom fi un înger.


Adevărul despre îngeri ţi l-am spus, deja îl ştii,
Lasă-mă să-ţi fiu poveste şi poveste vreau să-mi fii.


Un bărbat şi o femeie, două aripi gemene,
De-o să pleci, cândva, departe, dă-mi ceva să-ţi semene.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu