luni, 3 noiembrie 2014

ROGVAIV


Angelina Nădejde




Te-aş picta în culori iubito;
Cred că sufletul,
Ţi l-aş colora în roşu
Pentru că eşti focul iubirii
Ce mă mistuie..
În oranj aş picta fericirea, 
Pe care o împarţi tuturor
Celor ce te cunosc.
Iar bunătatea- în galben;
Răbdării tale cu mine 
I-aş pune - verde;
Verdele crud al primăverii
În care ne-am cunoscut. 
Iar albastru – liniştii
Cu care mă acoperi
În fiecare seară
Ca pe un copil,
Inainte de culcare.
Tristeţii pe care o văd 
Uneori, 
În ochii tăi – indigo.
Aş pune numai puţin
Pentru că nu iubesc 
Această culoare.
Iar violetul l-aş lăsa
Stării de mister
Dintre noi.
Voi adăuga la final 
O ploaie de săruturi
Şi astfel eu voi avea
Numai pentru mine,
Un curcubeu.
Şi voi numi acest tablou 

Iubita mea -ROGVAIV.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu