duminică, 2 noiembrie 2014

Nisip


Iuri Iulian Lorincz





ca un fulger ai trecut prin mine tinerețe

credeam că vei face o mică excepţie

am strigat prea puţin cuvântul mamă

prea puţin am fost copil

nu-ţi reproşez nimic

este firesc să fii aşa

sunt pământean

pământenii mor mai puţin în anotimpurile calde

şi prea mulţi în cele umede şi reci

copilăria mi-a trecut ca nisipul printr-un gât de clepsidră

din greşeli am învăţat

din dureri m-am vindecat

lucrurile cuvintele simple

le-am trăit ca şi cum ar fi fost ultima zi din viaţă

tinereţe nu te condamn

copilul din mine te strigă în oglinda fântânii

dar ecoul sună a pustiu

viaţă

voi obosi într-o bună zi

mă voi naşte într-o altă lume

unde oamenii au aripi

iar eu am să râd din nou în pântecul tău mamă

…cu lacrimi












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu