sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Scrisoare deschisă către domnul Emil Constantinescu



Camelia Orwell










Domnule profesor si fost președinte de țară amărâtă, înțeleg că sunteți într-un voiaj – de plăcere, eram să zic, deși de la o vîrstă omul chiar se pregăteste mai senin pentru călătoriile legate de veșnicie – unde nu stiu dacă și de cine ați fost invitat din partea mortului, scuzată să-mi fie expresia!


Știu că totuși ați fost invitat, ca să completați locurile din avionul care cheltuie prea mult pentru președintele en titre al țării, dar este gratis pentru Pinocchio si lacheii săi, de către cel mai infam și mincinos și mai anti-național premier pe care l-a avut Romînia vreodată. A fost invitat și Ion Iliescu la parastas, odata cu dumneavoastră, dar el a avut inspirația si inteligența să refuze “onoarea”, lăsîndu-vă doar pe dumnevoastră să trageți pocinogul.


Oare ce v-a făcut pe dumneavoastră, intelectualul subțire pe care l-am apreciat și votat și de care ne-am legat speranțele toți cei care doream un alt drum pentru România, să vă modificați ATÂT DE MULT ? Atât de mult încât azi să-l dușmăniți irational pe Traian Basescu, dar să faceți bună și frumoasă echipă cu nemernicii care ne conduc acum către catastrofă?


Sunt întrebări pur retorice, nici măcar nu am nevoie să-mi răspundeți, singurul răspuns care ar avea cu adevărat valoare ar fi răspunsul pe care ar trebui să vi-l dați singur, în fața oglinzii.


Astăzi, cănd vă scriu, țara MEA e cutremurată de nemerniciile petrecute în parlamentul rușinii, pe care îl girați si dumneavoastră. CUM VĂ PERMITEȚI? Cum vă permiteți să vă bateți joc de toți cei care v-am susținut și care au crezut in onestitatea și buna dumneavoastră credință?? Cum puteți să stați alături de Victor Ponta, râzându-ne, pur și simplu, în nas nouă, fraierilor care v-am votat?


Că v-ați dus la înmormântarea lui Nelson Mandela împreuna cu mitomanul națiunii – treacă-meargă. Dar vă conjur să faceți minimum de dovadă de onoare și simț al demnitații plecând de acolo către casă cu orice altceva decât în același avion cu Ponta și anunțând public că vă delimitați de oamenii și lucrurile care oripilează intreaga Europă în aceste clipe. Ștergeți puțin din rușinea ultimilor ani, vă rog.



Un cetățean revoltat





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu