sâmbătă, 8 noiembrie 2014

La marginea orașului e ziua mea bună


Gina Zaharia




 astăzi mi-e mai puțin foame
 am dormit paralel cu trecerea prin săbii
 niște viespi se certau pe o floare de cais
 erau ale tale
 le-am șters pe toate cu ochii

 apoi ți-am luat pelerina și i-am cusut buzunarele
 câțiva pitici au rămas acolo
 n-au curaj să răspundă la apelul pe note înalte
 zău că mi-s dragi
 dar prefer să improvizez un joc mai străin
 decât rugul frunzelor

 am zărit câteva ruine din templul regatului tău
 vreo doi ostatici turnaseră ici-colo apă fiartă
 aveau buzele arse
 am aruncat un zâmbet și m-am bucurat că legătura mea de chei
 încă mai fermentează lutul

 se apropie noaptea lasă-i perdelele
 în cleștii racului
 mă topesc după mimica suprarealistă

 la marginea orașului e ziua mea bună 














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu