joi, 4 decembrie 2014

S-a nascut o stea



Lili C. Bernini







 Se aude un sunet de vioara,
 Si o inima ce bate cu putere
 Pentru o iubire ce nu mai vrea sa moara,
 Chiar de ar fi ca vantul sa-i poarte si durere.


 Nu stiu, cand s-a nascut iubirea noastra,
 In care anotimp, in care zi, in care ceas,
 Dar stiu ca n-a fost scrisa
 Nici macar de Eminescu, si nici chiar de Pillat.


 Iubirea noastra s-a nascut din doruri,
 Pierdute intr-un timp ce a trecut
 Si-am inceput sa simt din nou fiorul
 Scantei ce sa stins candva demult.


 Eu m-am nascut sa te iubesc pe tine,
 Chiar daca ar fi sa ne despart-o lume,
 Simt doar ca atunci cand ma trezesc
 Nu vreau decat sa rostesc al tau nume.


 Si-n noaptea-n care ne vom intalni,
 Sa-mi dai primul sarut, primul fior
 Voi stii ca ne-am unit pe veci
 Si iti voi spune doar ca te ador.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu