luni, 8 decembrie 2014

Vulcanul iubirii



Cristina Ciurlan









Pe-o geanà de timp mà asez,obosità
De fuga prin ganduri si vise de dor
Mai lasà-ti izvorul,ca talpa-mi rànità
Sà bea din ràcoarea promisului zbor!


Pe-o tamplà de mare mà asez,obosità
Cand briza din vorbe mà-ngheatà-n fior
Si valuri din tine mà vor hàituità
De lupii plàcerii in poieni de amor.


Pe genunchi de uitare mà asez,obosità
Cand glasu-mi te cheamà si tu nu mà auzi
Din harpà de suflet, doar o notà pierità
Imi cantà-o baladà in triluri absurzi.


Pe umàr de vis mà asez,obosità
Cand somnul nu-mi stie ce e miazànoapte
Mà framanti,eu aluat din dorinti plàmàdità
Cand zorile-mi ard in cuptoare de soapte.


Pe bratul iubirii mà culc, obosità
Cand trupul imi bate la poartà de trup
Doi munti logoditi pe o boltà-nrosità
Vulcan esti in mine....Eu in tine erup!
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu