duminică, 2 martie 2014

Ascultă-mă, femeie ...

Bunget Marin






Eu n-am să-ţi spun că te iubesc,


E prea banal şi prea firesc,


Dar am să-ţi pun un câmp cu flori,


Iar la sărut îi pun fiori.






În fiecare zi o floare


Ţi-o voi aduce la picioare.


Voi sta de veghe nopţi întregi


Şi-ai să-ntelegi ...






Eu n-am să spun că te ador,


Dar visu'-am să ţi-l fac uşor,


Pe braţe-am să te port la cină,


Te-oi duce seara în gradină,






Pe mân-am să te culc în noapte


Şi vorbe dulci ţi-oi spune-n şoapte,


Ţi-oi umple casa de copii


Şi tu vei ştii ...






Eu n-am să-ţi spun nici vorbe mari


Precum vestiţii cărturari.


Dar când vom fi pe-acelaşi drum,


Întotdeauna ... ca şi-acum,






Vor trece zile rând pe rând


Şi-om împărţii acelaşi gând


Şi-o curte plină de nepoţi,


Ai să socoţi ...














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu