sâmbătă, 29 martie 2014

Sărut de flutur

versuri

Mărioara Flaiş


montaj

Sandu Alrox


muzica

Franz Schubert




Sărut de flutur

Marioara Flais



Sărutul tău de flutur beat


pe suflet mi s-a scuturat


... ca un preludiu de ninsori


ce moare-n palma unei flori.






... mereu rămâi, mereu nu eşti,


mă lecui pe cât mă răneşti,


Mereu ascunzi al tău parfum


în toate clipele de-acum ...






Desprins din astre fără astru,


mereu neant, mereu albastru,


Când nu te-aud, când nu respiri,


lăunrul vieţii îmi deşiri






Cum luna vlăstărind tăcerea


cunună visul cu durerea,


Şi mâinilor fără inele


le pune -un giuvaer de stele.






Cobori pe sâni, nomad sonet,


Dezbracă-ţi duhul de regret


Ca un războinic ce-a ucis


sufletul visului din vis !






Ai rezistat mereu uitării


cum vâsla-n aripile mării-


Cum toamna toamnelor din noi


mereu se-ntoarce inapoi.






Sărutul tău cu colţi de fiară


în mine foamea şi-o coboară


Ca-ntr-un deşert, când cerul scapă


din câte-o stea, un strop de apă,






Nici nu îti faci uitată gura


nici dăruind nu-ntreci măsura,


îţi am extazul, ba nu-l am,


te-nstrainez, îmi baţi în geam ...






Te cert, apoi iar te dezmierd,


pe când din nou făptura-ţi pierd ...






Când mă înşeli furându-mi dorul,


cu viaţă îmi umpli ulciorul.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu