miercuri, 26 martie 2014

Viaţa ca şi marea

Petre Violetta





Nu ştiu de-i mai amarnic să stau, sau să m-avânt


În largul Mării celei pe care o ador


Destine-alambicate-mi întind un jurământ


Eu mă ascund în valul de foc şi vise mor ...






Pe ţărmul nestatornic, aştept chemarea vie


A unui gând-ispită- adâncul mi-l înghite;


Un pas şi încă unul şi Marea o să-mi fie


Mormânt... Şi nu îmi pasă ce moarte îmi trimite ...






De viaţa-mbracă-n valuri, maramă de minciună


Şi-n frumuseţea ei, ascunde câte-un nor


Nu-i calea vinovată şi nici a lirei strună


Şi visele se frâng pe rând şi ce mai dor






Apusurile toate, cu-a lor neîndurare


Ce plouă peste lume la fel de-atâta timp!


Mai cântă o vioară, mai plânge-o lumânare


Şi-n fiecare clipă mai moare-un anotimp ...














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu