marți, 25 martie 2014

NE VOM IUBI

Popa Ines Vanda




Te-am căutat adesea cu dor din dorul meu,


Prin ploi de inocență în tandre margarete,


Am înnodat dorințe cu vise-n zbor de zmeu


Și-am pribegit mereu în care cu regrete.




Prin spini de neputință am sângerat de dor


Și-am ațipit adesea cu roua între gene,


Ți-am respirat albastrul prin ochiul unui nor,


Cristale de alinturi mi le-au răpit sirene.




Ninsori de meri în floare naive te-au ascuns,


Crezând că-n rătăcire îți voi uita parfumul,


Dar fiece petală-n descântec te-au aprins


În alte mii de doruri mai înfocat ca primul.


Ți-aș povesti în versuri de-aș mai avea cuvinte,


Dar ai venit iubire o clipă mai devreme,


Ai înflorit săruturi în constelații sfinte,


În valsuri de speranță ne vom iubi-n poeme!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu